26 October, 2014

DENIM ON DENIM


Olá caros leitores! Ontem fui jantar com uns amigos e, para não ter de fazer uma viagem de carro à noite, fiquei a dormir em casa de uma amiga. Por essa razão, o dia começou de forma animada e com um pequeno almoço invulgar (pelo menos para mim): gelado de banana caseiro e estava delicioso! Ora vamos mas é ao assunto do post de hoje porque é por isso que aqui estamos: DENIM ON DENIM!  Quanto a este assunto, as opiniões são de extremos, ou as pessoas adoram ou detestam, eu devo dizer que ADORO! O que é que vocês acham? Quero saber a vossa opinião. Espero que tenham tido um bom Domingo. Kiss, Catarina.


Hello dear readers! Yesterday I went to dinner with some friends and not having to make a drive at night, I was sleeping in a friend's house. For this reason, the day began with a lively manner and a little unusual lunch (at least for me): homemade banana ice cream and it was delicious! Now let us but is the subject of today's post because that's why we're here: DENIM ON DENIM! On this issue, opinions are extreme, either people love or hate, I must say that I LOVE! What do you think? I want to know your opinion. I hope you had a good Sunday. Kiss 

No comments:

Post a Comment